Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
CARPROSHINE
Bielska 51/2

09-400 Płock

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

CARPROSHINE
Bielska 51/2

09-400 Płock

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Heckmann R7 Polerka rotacyjna
Heckmann R7 Polerka rotacyjna
439,99 zł 380,00 zł
szt.
NAT Pasta Polerska One Step 250g
NAT Pasta Polerska One Step 250g
44,99 zł 34,99 zł
szt.
NAT Pasta Polerska One Step 1kg
NAT Pasta Polerska One Step 1kg
109,99 zł 91,99 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. ZAPISZ SIĘ I OTRZYMAJ 10 PKT LOJALNOŚCIOWYCH
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl